Favoriter

 
Tänkte göra en video på "Mina december favoriter" men det får bli någon annan dag. Här kommer i alla fall en liten review på mitt favorit smink. Dessa två sorter är något jag alltid har hemma. Jag vet inte hur många gånger jag bytt foundation men alltid gått tillbaka till min lilla bebis true match. Den har väldigt lätt konsistens men den täcker ändå väldigt fint. Det som jag älskar mest med den är att den har en gul underton. Har köpt för många foundations med rosa underton som gjort att jag sett ut som Rudolf. Denna passar mig alldeles utmärkt!! 
Denna mascara är den jag får längst och finast ögonfransar av. Mina fransar har en tendens att lägga sig rakt utåt, men denna mascara klarar faktiskt att hålla upp dom. Älskar dessa två!! 
 
Båda ligger på ungefär 170:- st. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0