Sleepy

Hellloooooo
Just nu ligger jag i min säng, lite pissed för min dator stängdes av mitt i en film. Så jag låg där och halvgråter för det va så sorgligt och sen stänger min dator bara av sig?! Så ja nu kan jag inte se klart på den filmen heller..

Annars idag så har jag varit ledig så jag spenderade min dag med Mikaela fast Moa var med ett tag också. Vi låg nere vid stranden på en brygga och solade tills det blev oväder. Fick lite mer färg tror jag! Fast de syns knappt haha.
Sen så kollade jag och Mikaela på några O.C avsnitt, tror vi ska kolla mer imorgon för jag ska nog sova hos henne då (?)
Imorgon är de min sista jobbdag, känns skönt men ändå liksom ganska tungt när man väl lärt känna några där. Sen får jag heller inte min lön förrän nästa månad.. Känner ju att jag vill ha den direkt jag slutat jobbat och inte en månad efter..
Skönt med lite sommarlov nu i alla fall de tre sista veckorna.. Vill inte tillbaka till skolan :(
Första bilden är från igår och de andra två från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0