Hemma!

Kunde inte blogga igår för de va nå fel på min telefon. Om jag tog upp en app så stängdes den ner direkt. Vet något vad de är för fel? Om man kan göra något åt att de alltid blir så.

- Godmorgon! Äntligen så är jag hemma. Att sova i en riktig säng känns helt underbart. Har bara sovit i en soffa ju hos min morbror. Så har sovit as bra inatt. Fast har haft ont i huvudet hela natten och har de fortfarande men annars bra.
Nu när jag orkar resa mig upp ska jag göra en liten fruktsallad och sen ska jag städa mitt rum och packa upp de sista.
Ska nog försöka rensa min garderob idag med, liksom lägga undan de jag aldrig använder. För de börjar bli ganska fullt nu.

Igår så åkte vi in till Djurgården och åt lunch, vi åt nån hamburgare och jag tyckte inte alls att de smakade nå bra. Usch.
Sen gick vi på Aquaria, vet inte om de hette så men jag tror det. Det är ett ställe eller va man kan kalla det med massa olika fiskarter. Amazonas liknande.
Var ganska så mysigt. Sen tog vi en fika där och nu var min kusin med också som jag inte träffat på många år:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0