Grönalund

Nu har jag Äntligen batteri så nu kan jag blogga!
Grönalund var helt kung! Har inte varit där sen förra året.
Jag och Mikaela gick upp vid 9 i alla fall sen så var vi vid grönan vid 11. Vi invigde vår dag med att börja med kvasten. Vi hann åka ungefär alla karuseller vi vela åka innan klockan 12 men sen så kom det massor av människor så det blev ca 50 min väntekö så vi orkade inte vänta så länge på att åka en karusell så vi åkte fritt fall ungefär 8 gånger ink TILT en gång. Det var första gången jag åkte den. Den är nästan roligare än vanliga fritt fall! :)
Vi drog där ifrån vid 3 ungefär sen har vi varit på stan sen dess å kollat in hollister och testat lite kläder. Sen avslutade vi dagen med en pizza på en restaurang på Drottninggatan :-) härlig dag!
Imorgon ska vi shoppa!! Så vi har en heeel dag bara på stan eller ja, göra vad vi nu vill och de är att spendera pengar på snygga kläder. Hitta lite saker idag redan som jag vela ha men de köper jag imorgon!

Bästa dagen på länge var de i alla fall men ont i fötterna och benen har vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0