City

Nu tänkte jag bara blogga lite snabbt innan jag ska sova.
Dagen idag har varit suverän! Vi har varit på stan hela dagen idag och jag hittade några fina klädesplagg. De blev rätt dyrt men det vare värt! Hann dessutom inte köpa allt idag som jag tänkte att jag skulle få med mig hem heller. Så imorgon innan Mikaela åker hem så ska vi shoppa lite mer. Ska se om jag hittar ett par svarta jeans för jag har inga just nu för jag klippte sönder mina gamla förra veckan eftersom dom hade gått sönder och sen var dom ändå för små.
Sen så till middag idag gick vi på en ganska fin restaurang och åt plankstek med oxfile! Det va helt okej gott :)
Imorgon kommer min mamma och min bror hit så nu ska jag vara här med dom istället. Synd ändå att Mikaela måste åka hem imorgon. Kommer bli så tråkigt här utan henne med tanke på hur roligt vi haft!
Aja, träffar väl henne när jag kommer hem ändå så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0