When the sun goes down

Bara en bild jag tog nyss.. Vädret!! ♥♥

 

Idag har jag varit med Moa och Mikaela, först så gick jag hem ensam och fixade lite saker här hemma. Städade osv. Sen kom dom två och gjorde mig "sällskap".. De satt mest i min säng och kollade på typ. Moa var snäll och vek kläder åt mig i alla fall. :-) Sen har jag klippt nya shorts jag hade på mig idag. Var säkert 25 grader idag. Fett sköönt! Ville bada men tänkte att det kunde vara lite kallt i vattnet nu ;-) Haha. Sen har vi varit på maxi och köpt lite saker. Sitter just nu och försöker få tag i Christoffer på skype med det går inte särskilt bra.. Nu ska jag ut och chilla lite till i det fina soliga vädret! Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0