photography

Bild jag tog tidigare idag.

 

Tjenare! Har inte bloggat innan för jag har varit ute hela dagen idag osv. Men nu tänkte jag berätta lite om min valborg! Kvällen började med att jag gick till Mikaela, lämnade mina saker. Sen drog vi till en majkase och mötte upp Olivia och Ida. Var inte så värst jätte roligt där borta. Men tur att man hade trevligt sällskap som gjorde kvällen rolig!

Vid 10 började vi gå där i från, för då hände det ingenting. Så då cyklade vi till donken (jag, Mikaela, Olivia, Ida).. Snackade lite osv. Senare drog dom och vi gick hem till mig en sväng för att värma oss.. Då var här ungefär några minuter, sen följde vi en kompis hem. Eller en bit! Så mötte vi på några andra på vägen och hade det lite roligt! När klockan blev typ halv 1 tog vi cykeln och cyklade hem till en kompis som bodde jag vet inte hur långt bort! Jobbigt var det att cykla i alla fall fast det gick rätt snabbt ändå som tur var! Hade ingen aning om vart han bodde så Mikaelas föräldrar skicka en taxi för att hämta upp oss. Haha så sjukt kul jag har haft! Måste göras om tjejer! Minns inte när vi kom hem men jag somnade runt halv 6 i alla fall.

 

Annars vilket underbart väder det har varit idag! Jag och Mikaela vaknade runt 12-1 och då nästan direkt gick vi ut på hennes altan och solade. Och det är vad vi har gjort hela dagen. Har varit fett mysigt! Gick väl hem runt 6 och åt, sen gick jag ut och fotade några bilder! Det börjar ta sig tycker jag! Nej nu blev detta ett väldigt långt inlägg.. Vi hörs imorgon, bör lägga mig nu som har skola imorgon! Pussar på er alla och hoppas ni har haft en bra valborg! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??



2012-05-01 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0