phc

Detta fick jag med mig hem idag. Hade ju ett presentkort på 300kr på Åhlens så varför inte passa på när man behöver saker? Nu blev det lite hårsaker och ett läppsyl!

 

Kom till skolan vid tio i 12 typ, ont som tusan har jag i munnen nu också!! Kan kappt äta.. Usch, hatar det!

Efter skolan så drog jag, Mikaela och Moa först hem till Mikaela för hon skulle hämta sitt busskort. Sen till Moa för hon skulle hämta pengar, sen så åt vi lite hemma hos henne också. Där efter det så drog vi till stan och fikade lite och hade det trevligt! Som sagt har jag nästan köpt upp hela mitt presentkort nu.. :-( Men värt var det! Nu blir det väl bara att tycka synd om mig själv och hitta ngn rolig att snacka med på skype eller nått..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??



2012-05-07 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0