Mobilblogg

Tjenare! Tänkte blogga från datorn men hela den laggade sönder som synd var.. Jag ligger i sängen just nu för tillfället, smsar och sånt. Min dag har varit super! Först gick jag och Mikaela hem till henne, åt lite.. Sen drog vi och hämtade hennes cykel som vi lämnade hos Emil. När vi var på väg hem släppte Mikaelas mamma av oss vid stan så vi kikade runt där lite osv.. Hittade några saker men jag hade inga pengar med mig som synd var.. Fick inte med mig något hem. Tror vi drog hem ungefär 20 i 6.. Då åt jag och sen har jag spenderat resten av kvällen med massa roliga personer! Tror jag inte har skrattat så här mycket på länge!! Så imorgon ska jag först efter skolan till stan med Mina och fixa lite saker och sen ska jag vara med Mikaela och fixa saker tills på fredag. Men säger inte vad ;) hihi.. Berättar på lördag va som händer och hänt! Hörs imorgon, somnar snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-05-02 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0