Internet

Hej på er! Tänkte blogga när jag kom hem igår, men då visade det sig att internet inte fungerade. Den har inte gjort det på en dag snart. Så nu är jag hemma hos Moa, vi har precis kommit hem från skolan. Hon är trådlöst internet här så då passar jag på att blogga lite från mobilen. :) vet inte va vi ska hitta på idag eller ikväll. Men det blir nog roligt att se vad dagen har att bjuda på :) nu ska vi i alla fall äta, är skit hungrig. Sen blir det nog kanske att köpa något gott tills ikväll.. Har inge pengar, det är det :/ aja, det löser sig! Men nu ska jag vara lite social med Moa, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-05-16 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0