I open my eyes

En till bild från helgen.

 

Ååh, vilket hemskt väder det är ute. Blåser så som att huset skulle kunnat flyga iväg snart. Och så kommer det att vara ungefär hela veckan, flm. Sitter i alla fall just nu och lyssnar på musik. Ska strax ner och äta frukost, duschade imorse så nu är jag nästan klar, har inte plattat håret än. Får se om jag gör det eller inte. Om man tänker på vädret och hur det kommer se ut när jag är framme vid skolan. Kanske lägger ut ett till inlägg senare om jag hinner. Men nu ska jag ner och äta, hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-05-14 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0