Galet

Hej på er! Uppdateringen igår blev ju inte så värst bra. Men internet dampade som sagt. Men nu så sitter jag i alla fall vid Simons dator, har precis ätit. Solen skiner och jag lever livet helt enkelt! Har varit ute nästan hela dagen idag, har städat och lagt in alla kläder i garderoben. Äntligen! Nu ska jag strax ner och hänga upp tvätten utomhus tror jag. Det blir nog bra det. Har inga bilder på den här datorn och Photoshop på den andra datorn har slutat att fungera konstigt nog. Inte bra det.. Det kan betyda inga nya bilder på ett tag. Men jag har en bild jag visar er sen! :-) Nu måste jag fixa en sak.. Uppdaterar mer senare om dagen och sånt, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0