Fortfarande inge Internet

Tja! Sitter hos Moa, nu igen, men hon har internet som sagt å då tänker jag blogga.. Har inte gjort något speciellt idag. Bara lockat mitt löshår osv.. Tror det blir att ha så på skolavslutningen. :) igår blev det ingen Moa på kvällen för jag fick så himla ont i magen å jag mådde illa osv... Inte kul alls. Men idag ska jag iaf vara med henne och kanske Mikaela om hon vill komma hit.. Det blir nog roligt det. Moa har oxå fått en iPhone idag så hon är ju skit glad! :d men nu ska jag fixa lite med henne och kolla fb. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-05-20 @ 17:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0