Don't you know

Bild från här om dagen..
Asså shit, förlåt för min dåliga uppdatering!! Inte bloggat på 3 dagar nu ser jag. Det är absolut inte bra, ska inte hända igen! Men just nu dom sista dagarna har det hänt saker typ hela tiden och sen har jag knappt suttit något vid datorn. Men nu har jag precis kommit hem för jag och min älskade pappa har varit ute ohch ätit på kinarestaurangen! Ååååh va mätt jag är! Tog oxfilé och sen till efterrätt glass.. Är så mätt nu så jag mår illa!! :o Fast det är ju bra för nu kommer jag vara mätt hela kvällen! Inatt sov jag hemma hos Mikaela, så igår kväll var vi med Emil och André. Vi gjorde i stort sätt ingenting. Satt i Mikaelas soffa och bara satt.. När dom skulle dra gick vi med dom en bit, sen när vi kom hem igen satt vi oss i hennes soffa igen och tjockade i oss godis och kollade på Beavis&Butt-head. Älska!! ♥♥♥ Satan va vi skrattade!!!! Våra nya idoler! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja fan vad under bar du är sötisen du blir bara sötare och snyggare för varje dag ju? Är du singel då? Har du Msn ja eller nej? Kan ja få den isåfall då? Kan ja få ditt nummer då? Dej vill ja gjärna dejta och umgås och träffa dej ju? Vill du det då? Vill bjuda ut dej på resa och mat nån gång får ja det då? Dej vill ja ha du är det vackraste som finns och sötaste och helt under bara ögon med? Vill du att ja slutat kommentera din blogg då? Ja eller nej? Vill du göra en sak på din blogg vill veta det nu sötisen? Får ja fråga dej nu då? Svara nu sötisen då



2012-05-13 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0