aush

Åååååh maat! ♥

Har inte ätit mat alls idag, skippade lunchen för det såg så äckligt ut och sen hade jag nästan precis ätit frukost. Middagen vet jag inte vart den tog vägen. Ingen gjorde mat idag iaf. Konstigt nog.. Nu så har jag ätit upp min lilla pizza iaf. Ska strax ner och duscha kroppen, kattsvettas :-S Inte bra alls.. Får inte bli sjuk nu!! Har precis också städat klart mitt rum, nu så är det rent och fint igen! Inga kläder eller nånting på golvet! Gjort rent mina speglar också som samlar på sig så mycket damm.. Allt blir jätte fort dammit i mitt rum har jag märkt.. :o

 

Idag har jag tillbringat min dag med Mikaela. Vi gick hem till mig och bara chillade typ. Gjorde ingenting rent sagt. Jag somnade ett tag i min säng. Men vaknade av att jag inte kunde andas med näsan. Jag är inte förkyld men jag är täppt hela tiden? Förstår inte.. Är inte allergisk mot pollen eller något heller ;o Förvirrande... Nu ska jag ner och hänga upp min tvätt och sen duscha. Gud va skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0