Your name, is written in the sand

Utan dig vet jag inte vem jag hade varit idag ♥
-
Hellu! Hoppas ni har haft en härlig midsommarhelg. Min har ju varit lite sådär. Har varit i Orsa varje dag. Vädret har varit fint men det blev lite kyligt inatt.. Fast kan dock säga att det var varmare inatt än vad det var igår natt.. I fredags var jag med Lovisa och vi drog ner på campingen i Orsa och var med massa personer och hade det trevligt. Träffade otroligt många nya personer! Kul var det i alla fall, fast innan vi drog hem så mådde jag det inte det bästa.. Men det är bra nu, hoppas jag.. Lovisa sov i alla fall hos mig i fredags. Sen när vi vaknade så duschade jag och sen så cyklade vi hem till henne. Eller jag skjutsade henne på cykeln. Kan säga att det är en jädra bit hem till henne så det var rätt så jobbigt. Sen skjutsade dom hem mig med deras båt för dom skulle till Orsa samtidigt, ååh vad jag älskar att åka båt!! Kom hem vid 6, så då åt jag och sminkade mig osv.. Efter det kom Mikaela och några mer och hämtade upp mig för vi skulle till stranden (en restaurang) och hämta pengar till henne. Sen åkte vi till mig och sen drog vi till Orsa. Där borta så spelade Sean Banan, Kristoffer Eriksson och Molly Sandén. Träffade massor av folk där med. Aja, hände massor av saker då så orkar inte berätta allt. Har haft en trevlig helg förutom att det har hänt lite otrevligheter men gjort är gjort. Kom hem vid 4 inatt trorjag.. Min ända skjuts hem var det. Men nu ska jag måla klart väggen här uppe så jag kan få min mobil! Har satt på min lite myskläder så nu är jag redo.. Orkar inte göra något speciellt idag.. Kanske drar till Mikaela sen, om hon vill. Känner att jag vill vara med henne just nu efter det som hände inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0