Sveriges Nationaldag!

Drog låten för ikväll.

Tjenare på er! Uppdateringen har varit lite sisådär dom senaste dagarna känner jag. Igår sov jag i alla fall hemma hos Mikaela, vi såg på en as bra film och tjockade godis. Fast vi somnade jätte konstigt och jag somnade med kläderna på så man vaknade inte det skönaste. Tidigare på kvällen träffade jag min saknade Lovisa en stund. Sen kom det massa andra förbi. Det var trevligt. Idag drog jag hem vid 1 för att Emma smsade mig att jag skulle komma hem och väcka Tobbe eftersom hon inte kunde det av sig själv. Så då fick vi lov att kämpa i kanske 3 timmar på att få upp honom. As jobbigt säger jag bara! Men jag hällde vatten på han och då vaknade han till sist ;-) Så vid kanske 3-4 drog vi upp till donken (Jag, Emma, min bror, Tobbe och någon Andreas) as fint väder har det varit idag! Sen har vi varit på Maxi och lodat lite. Har varit med Emma hela dagen idag i alla fall. Det har varit en skön dag idag i alla fall med massor av trevligt folk. Hoppas ni har haft en trevlig dag, imorgon blir det av mot skolan igen för att ha kreativadagar. Blev ingen skola igår pga några anledningar :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja fan vad under bar du är sötisen du blir bara sötare och snyggare för varje dag ju? Är du singel då? Har du Msn ja eller nej? Kan ja få den isåfall då? Kan ja få ditt nummer då? Dej vill ja gjärna dejta och umgås och träffa dej ju? Vill du det då? Vill bjuda ut dej på resa och mat nån gång får ja det då? Dej vill ja ha du är det vackraste som finns och sötaste och helt under bara ögon med? Vill du att ja slutat kommentera din blogg då? Ja eller nej? Vill du göra en sak på din blogg vill veta det nu sötisen? Får ja fråga dej nu då? Svara nu sötisen då? Ja kan hjälpa dej med vad du vill sötisen ju? Du har så under bara ögon ju och så jävlar snygg med svara på allt är du snäll då?



2012-06-10 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0