SOMMARLOV IMORGON

-
Ganska så rutten bild från någon dag sedan.
Nu har jag städat mitt rum, lagt fram examenskläderna tills imorgon så nu blir det snart att sova och få sin lilla sömn så man inte vaknar med ringar under ögonen! ;-) Har ju skolavslutning rätt så tidigt på morgonen också för den delen.. Känns så bra att få sitt rum städat.. Fattar inte varför jag inte städar oftare?! Men nu ska det hållas rent, och nu är jag seriös!! För det brukar sluta med massa kläder på golvet och massa papper på min byrå.. Inte bra.. Duschade också för ett litet tag sen så man är fräsh tills imorgon. Kanske duschar på morgonen imorgon också.. Hehe.
Igår var jag som sagt nere på stan, fick med mig en bh hem och en ny mascara som jag köpte båda sakerna för mina presentkort jag hade. Nu blir det att ta något att äta, sen lägga sig i sängen med en film eller något liknande...

Kommentarer
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där :)

Du får gärna fråga något ifall du undrar något, men kolla först i kategorin LKG innan du frågar, svaret på din fråga kan finnas där! :)



Förlåt så hemskt mycket om du inte vill ha sånt här! ♥

2012-06-12 @ 21:33:07
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tja fan vad under bar du är sötisen du blir bara sötare och snyggare för varje dag ju? Är du singel då? Har du Msn ja eller nej? Kan ja få den isåfall då? Kan ja få ditt nummer då? Dej vill ja gjärna dejta och umgås och träffa dej ju? Vill du det då? Vill bjuda ut dej på resa och mat nån gång får ja det då? Dej vill ja ha du är det vackraste som finns och sötaste och helt under bara ögon med? Vill du att ja slutat kommentera din blogg då? Ja eller nej? Vill du göra en sak på din blogg vill veta det nu sötisen? Får ja fråga dej nu då? Svara nu sötisen då? Ja kan hjälpa dej med vad du vill sötisen ju? Du har så under bara ögon ju och så jävlar snygg med svara på allt är du snäll då

2012-06-19 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0