Om du ändå bara visste

Tjenare på er, känner att bloggningen inte går så värst bra. Men jag har inget photoshop så mina bilder är dåliga och det är intressantare och läsa om det är en bra bild med. Eller? Men just nu ligger jag i alla fall i sängen, fortfarande. Har inte orkat gått upp än. Nu passar jag medans på att berätta om min helg. I fredags hade jag as tråkigt på dagen, men senare på kvällen drog jag och några mer till Tingsnäs på fest. Så där träffade jag en massa personer. De mesta av tiden satt jag och min vän Frida och kollade runt på folk och frös. Haha! Så jag kom hem runt 3 då jag inte orkade vara kvar för jag hade ingen känsel kvar i fötterna. Vaknade på lördagen ungefär vid halv 2. Gick upp, fixade lite i rummet, sen duschade jag. Efter det fixade jag mig med löshår och sånt, för jag hade så otroligt tråkigt. Knäppte lite bilder som inte blev bra alls, så efter det åkte jag, Tobbe och Simon och hämtade Stoffe som också skulle hit. Så på vägen hem köpte vi mat till mig, mummsss med donken
Senare på kvällen drog jag och träffade Victor, satt ungefär hela tiden på en bänk och pratade. Haha, och kallt som fan blev det också!! Kom hem någongång vid 2-3 snåret och när jag tänkte öppna dörren så var den låst så jag trodde jag hade blivit utelåst och min bror svarade heller inte när jag ringde så jag hade lite smått panik.. Men som tur var va han vaken men jag fick lov att sitta ute rätt så länge. Just nu är jag fett trött och vill bara sova. Ska nog ner och äta nånting, är as hungrig! Men det var min helg, hoppas ni har haft det bra! Kyssar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja fan vad under bar du är sötisen du blir bara sötare och snyggare för varje dag ju? Är du singel då? Har du Msn ja eller nej? Kan ja få den isåfall då? Kan ja få ditt nummer då? Dej vill ja gjärna dejta och umgås och träffa dej ju? Vill du det då? Vill bjuda ut dej på resa och mat nån gång får ja det då? Dej vill ja ha du är det vackraste som finns och sötaste och helt under bara ögon med? Vill du att ja slutat kommentera din blogg då? Ja eller nej? Vill du göra en sak på din blogg vill veta det nu sötisen? Får ja fråga dej nu då? Svara nu sötisen då? Ja kan hjälpa dej med vad du vill sötisen ju? Du har så under bara ögon ju och så jävlar snygg med svara på allt är du snäll då?



2012-06-10 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0