new in

 

Ny parfym jag fick idag av pappsen ♥

 

Ligger just nu i sängen, ska strax lägga mig och sova. Är as trött, men jag orkar inte tvätta av sminket och det.. Men jag måste. Borde göra det nu innan jag somnar framför datorn. Det har varit mycket dom senaste dagarna, därför har jag inte bloggat. Har typ aldrig varit hemma och sånt. Så har inte haft tillgång till ngn dator. Igår var jag med massor av folk och hade det trevligt.. Men idag så vaknade jag eller blev väckt vid 12 av att pappa skrek att det var mat. Så jag gick ner helt död och åt, sen duschade jag och efter det drog vi ner på stan. Hann inte göra ngt med håret så det fick bli blött! Nere på stan fick jag med mig parfymen och ett linne jag visar er imorgon. Sen när jag kom hem så var jag med Lovisa. Vi gjorde inte gjort så värst mycket. Lite bus hit och dit med en kikare vi hittade nere vid bryggan, hahah! Imorgon, eller senare idag ska jag vara med henne också. Men nu ska jag dra mig till badrummet, hörs å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0