Han ♥

Udda bild, men bjuder på den för jag har ingen annan.. Jag och Mina igår! (Hon testade mitt löshår på skoj, hon hade inte det på sig det sen haha)
Igår så kom jag och Mina hem till mig ungefär vid 1, vi började direkt med att färga håret. Ni kanske ser på bilden vad jag färgade till? ;) Äntligen är det röda i håret borta! Är nöjd eftersom nu har jag den väldigt ljusbruna färgen jag ska ha, sen nån gång när jag orkar och känner för det ska jag göra blonda slingor. Blir nog perfekt det! Igår kväll så åkte jag och Mina då till Orsa. Hon skulle till en person och jag till en annan. Men vi fick lov att vänta ungefär en och en halv timme så då medans var vi hos Amanda (hennes kusin)
Sen så sov jag i Orsa och kom hem idag ungefär vid 4Tobbe var snäll och hämtade mig ♥
Nu har jag precis duschat och gjort mig klar till sängen, måste städa bort alla kläder som ligger på min säng, hade problem att välja kläder igår så nu ser min garderob och min säng som ett bombnedslag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja fan vad under bar du är sötisen du blir bara sötare och snyggare för varje dag ju? Är du singel då? Har du Msn ja eller nej? Kan ja få den isåfall då? Kan ja få ditt nummer då? Dej vill ja gjärna dejta och umgås och träffa dej ju? Vill du det då? Vill bjuda ut dej på resa och mat nån gång får ja det då? Dej vill ja ha du är det vackraste som finns och sötaste och helt under bara ögon med? Vill du att ja slutat kommentera din blogg då? Ja eller nej? Vill du göra en sak på din blogg vill veta det nu sötisen? Får ja fråga dej nu då? Svara nu sötisen då? Ja kan hjälpa dej med vad du vill sötisen ju? Du har så under bara ögon ju och så jävlar snygg med svara på allt är du snäll då?



2012-06-10 @ 19:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0