Daimrocks

Sjukt gammal bild på mig och Mikaela.

 

Just nu sitter jag hemma hos Mikaela med Moa. Blir över här inatt. Vi har precis varit och köpt godis och läsk. Och sen har jag köpt hårfärg, men ni får se imorgon vad det blir för färg ;) Tidigare idag var jag nere i Orsa, kollade på pianon och jag skulle fått ett om jag sa ja men jag hade beslutsångest så jag vågade inte ifall jag skulle ångra mig. Men fick med mig hem ett capo i alla fall till gitarren. Jätte nöjd! Nu slipper jag anstränga mig i varje låt jag spelar. Haha! Nu ska vi nog sätta på en film och feta upp allt godis. Imorgon blir det att vara med Mina och sen dra till Orsaaaaa. Trevlans!! Blir att vara med massor av personer imorgon. Uppdaterar mer senare, humöret på topp och livet leker. Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0