assånej

Hej! Sitter just nu inne hos Tobbe med massor av personer. Passar på att blogga lite nu när jag har tid :-) Idag vaknade vi ungefär vid 11 tiden, då snackade vi lite sen drog vi in och åt. Sen så somnade jag när vi hade gått tillbaka till tältet.. vet inte direkt hur länge jag sov men det kändes länge iaf.. Drog hem vid halv 6 typ, märkte senare att jag var utelåst. Så fick lov att vänta ungefär 40 minuter ute.. Var inte direkt kul. Blir nog bara en hemma kväll idag, orkar inte ut nånting. Bara vara hemma eftersom det blir att vara med Mina imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja fan vad under bar du är sötisen du blir bara sötare och snyggare för varje dag ju? Är du singel då? Har du Msn ja eller nej? Kan ja få den isåfall då? Kan ja få ditt nummer då? Dej vill ja gjärna dejta och umgås och träffa dej ju? Vill du det då? Vill bjuda ut dej på resa och mat nån gång får ja det då? Dej vill ja ha du är det vackraste som finns och sötaste och helt under bara ögon med? Vill du att ja slutat kommentera din blogg då? Ja eller nej? Vill du göra en sak på din blogg vill veta det nu sötisen? Får ja fråga dej nu då? Svara nu sötisen då? Ja kan hjälpa dej med vad du vill sötisen ju? Du har så under bara ögon ju och så jävlar snygg med svara på allt är du snäll då

2012-06-19 @ 15:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0