Yoghurt

Tjo! Sitter just nu i mitt rum med Mina och äter yoghurt, iaf jag! Skit gott verkligen. Vi har precis färgat slingor i våra hår. Jag ser typ ginger aktig ut nu, haha. Får se hur det ser ut sen när jag plattat det. :)
Sen har jag och Mina varit jäätte duktiga och städat mitt rum, som verkligen behövdes!! Hon har till och med sorterat mina saker, gud va duktig hon varit ;) tror det här är 3 natten hon sover här nu, gud va mysigt vi haft det! Och hon ska inte dra hem på ett tag ;) Idag var det en slappdag från nyårs natten.. Var verkligen as trött imorse!!
Nyår var i alla fall sjukt rolig, hände lite onödiga saker med också massa bra! Måste göra om det !
Har inte så mycket mer att dela med mig idag, lägger ut bilder från nyårs firandet sen och kanske en bild på våra hår. Fick tyvärr inga bilder på raketer, för jag vågade inte ta ner kameran när det va massa folk där, haha.. :)
Skriver kanske ett inlägg lite senare, ni får ha det bra sötaste läsare. puss!

 

Haha bara för att jag och Mina är snälla idag så bjuder vi på en väldigt, vacker bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0