sunset

Bild jag tog för någon dag sen, vill tillägga att blogg.se förstör bilderna väldigt mycket!!

Ska ta en dusch nu i alla fall, sen går jag och lägger mig tror jag. Försov mig idag igen, vet inte vad jag har börjat fått för problem.. Jag hör inte mitt alarm på morgonen.. Kanske beror det på att jag lägger mig så sent? Vet inte.. Men idag blir det tidigt i säng och tidigt alarm! :) Hittade mina jeans idag också som har varit borta ett tag, det är väldigt skönt att veta. Men andra kläder är fortfarande borta..

Idag har jag varit med Ellen, vi gick först nere på stan. Sen tog vi bussen och åkte runt, vi träffade mycket folk och har haft det allmänt trevligt. Efter ett tag var vi med Mikkis också, roligt att se henne igen! :) Hoppas alla haft en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0