summer!

Bjuder såhär på en halv gammal bild från i sommras. Åh saknar verkligen sommarn! I alla fall dom varma dagarna man kunde vara ute ;)

Ligger för övrigt i sängen, ska ner och göra lite te och göra en skink och ost macka! Satan va gott det vore nu med det. Mums! Har varit med Mikaela idag, vi gick först hem till henne och bakade muffins, haha dom blev helt konstiga och så men dom blev ändå väldigt goda ;) Haha! Sen hade vi ingenting och göra så då drog vi hem till min mamma, hämtade pulkan och skärtlapparna och drog till pulka backen! Har inte skrattat så mycket på länge kan  jag säga! Hahaha! Herregud va roligt det var, fast jag frös ju som fan om rumpan och benen. Ramlade inte bara en gång ju ;) Så duktig känner jag mig! Men det måste vi göra om, verkligen! Inte trodde jag det skulle varit så roligt att åka pulka ;)


Kommentarer
Postat av: ton madre

Klart du fryser i så lite kläder..tycker inte om denna nya blogg.så svag färg på texten att det är jobbigt att läsa.

2012-02-02 @ 12:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0