SHREK DEN TREDJE

2 stycker bilder ifrån imorse, gud så härligt med snö nu. Har både längtat och inte längtat efter snön. Längtade inte för jag hatar när det tillslut blir slask, eller att det blir så hård snö på marken så det låter jätte hemskt när man går på den.. Fast det skulle suttit fint med lite snö på Julafton, men så blev det ju inte :(

Ska sätta på en film nu och mysa ner mig i sängen, det blir Shrek den trejde, har inte sätt den på jätte länge. Haha! Känner för en barnfilm just nu. Sen så sover jag, har ju varit uppe till ungefär 4-5 varje dag. Det är väldigt onödigt, för jag sover bara bort hela dagarna. Jag kom inte ut förräns vid typ 6 och jag va klar och pigg.. :o När jag vaknar sen duschar jag och sen går jag till Mikaela, blir där över natten sen med. Mysigt det! Har inte varit med henne på jätte länge känns det som.. Men skönt att få träffa henne, vi skrattar alltid lika mycket tillsammans. 


Kommentarer
Postat av: eemelie'pettersson

haha! De låter as äckligt när man går de liksom knorrar! usch de gillar jag inte med snön, när den är hård, o typ torr? ;) <3

2012-01-02 @ 23:55:50
URL: http://motives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0