Ny design på G!

Tjenare! Just nu håller jag på att skriva klart en Fantasy berättelse som ska vara klar imorgon. Har glömt bort den helt under lovet. Hehe, så man får hoppas att den blir klar idag. Igår skrev jag 2 sidor, innan hade jag skrivit ungefär 3 stycken. Så det blir en lång berättelse känns det som ;) Bättre att den är dålig och klar i tid än att den blev bra fast den inte kom in i tid så inte läraren vill ha den. Annars lite då och då sitter jag vid photoshop och gör klart min nya header. Knäppte ju som sagt nya bilder igår förmiddag. Faktiskt mysigt att gå upp tidigt på morgonen, duscha och fixa sig i lugn och ro utan stress. Så blev jag klar vid 1 ungefär och gick ut och fotade! :) Imorgon börjar skolan, längtar verkligen inte! Sen går vi efter schemat, så vi börjar alltså 8. Och det betyder att jag måste upp klockan 6 imorgon! Fyfan säger jag bara! skriver mera senare, puss

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Askliden

ingen som tvingar dig att gå upp så tidigt.Du borde hinna på 1,5 timme med.

2012-01-16 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0