love

Lånad bild från Mikaelas blogg! Det var alltså vi två igår kväll.

Hann inte skriva så mycket från gårdagen men vi satt i alla fall i hennes soffa ungefär hela kvällen och kollade på solsidan ett tag, sen märkte vi att Day after tomorrow gick på tv så då kollade vi på den istället! Hade en väldigt mysig och trevlig kväll igår :) Fast så sen idag när vi vaknade var vi alldeles sega och trötta. Jag tog på mig mina kläder precis innan jag skulle hem, vid kanske halv 6? Men det är ju faktiskt okej att vara så på en söndag ;) Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, är hur trött som helst. Har setat och ritat hela kvällen! Lägger nog upp bilden strax :) pussar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0