internetfel

Ursäkta min bloggning verkligen! Men mitt internet som sagt fungerade inte igår. Det laggade och gick inte så mycket att göra åt.. Men jag sitter vid mammas dator just nu, har ätit här. Sitter och lyssnar på musik och kollar lite saker, ideer till en ny header och sånt. Funkar fint, ska nog strax hem till pappa tror jag. Har inte mycket att skriva, skolan idag var lugnt och sånt där fint :) har varit med Moa och Mikaela idag, vi gick och var på donken ett tag och snacka och hade det trevligt. Träffade Ella där också, saknar tjej det! Har inte sätt henne på evigheter ju! Men ska vara med henne snart har vi bestämt! :) Sen är jag lite småsur på saker, eller personer.. Men det är inget bloggen bör veta.. ;) Skriver mer sen, puusss!!
Här kommer lige bilder som jag vill bjuda på!

En extremt gammal bild på mig från 6an tror jag.

2 väldigt gamla fjortis bilder på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0