internet

Hej på er!
-
Förlåt för att jag inte skrev någonting igår, men mitt internet fungerar inte. Bara ibland, men inte ofta. Så det blir inte alls någon bra uppdatering just nu, sitter för övrigt hemma hos min mamma. Har ätit här också, så nu passar jag på att skriva. :)
Idag har jag varit nere på stan med Mikaela, Moa och Amanda. Fick med mig lite saker hem för den delen med. Så nu är mitt presentkort slut, buhu :( Aja, blev i alla fall jätte nöjd! Slänger in en bild på det om mitt internet vill börja fungera :) Fast jag lovar inget.. Imorgon kommer nog Mina till mig och sover hos mig i helgen, mys det! Får se vad vi kommer hitta på dådå!! Hoppas vårat internet funkar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0