hipsters

Nytt i garderoben! Svarta Jeans Cubus 199:- 3 spetstrosor från Gina tricot 149:-

Håller just nu på att städa rummet mitt och pratar lite med andra pesoner. Har varit i Borlänge och Falun idag med mamma och hennes kille. Fick hem lite saker som sagt. Tänkte köpa en jacka oxå, men skulle kolla lite mer i mora först ;) Annars om det inte finns någon annan sak här jag tycker om så beställer vi hit den till mora och köper den. Ska kolla lite på datorn också. Kanske finns något där oxå, behöver verkligen en ny jacka, hatar den jag har just nu. Skriver ett inlägg lite senare, måste städa klart mitt rum så det inte blir att jag lägger mig i sängen och somnar fast det inte ens är klart än ;) - har städat min brors rum lite oxå. Och gjort det snyggt i hans soffa. Duktig tjej!


Kommentarer
Postat av: ..

Du borde fota när du har på dig trosorna

2012-01-14 @ 15:58:21
Postat av: junior

Vissa vi blogg läsare hur dom sitter

2012-01-14 @ 16:01:10
URL: http://duvetmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0