hääärligt

Bild på hur jag ser ut just nu och mitt nya minneskort jag fick för några minuter sen av pappa min! Gud så snäll han är, så nu när jag hittar det andra minneskortet så är ju det Simons. (min brors)

Annars sitter jag bara här och lyssnar på musik, ska läsa i min systemkamerabok som jag fick med när jag fick kameran. Måste lära mig lite nya saker om den, kan ju inte så värst mycket om den. Sen så städar jag lite också meddans. Så nu ligger det inte massor av kläder och underkläder på golvet längre. Fattar inte hur det kan bli så stökigt på några dagar.. hoppas alla haft en bra dag, puss! 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: men tack då :(

Nej de va jätte kul!?

2012-01-23 @ 21:26:54
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0