Can you see me through bloodshot eyes?

Tjena! har varit lite dålig uppdatering på sistonde, jag vet! Förlåt. Men jag har inte suttit vid datorn knappt. Har varit ute med och gjort lite mer nytta än att sitta inne vid datorn hela tiden. Idag var det skola, gud va trött jag blir på varje lektion, nästan så jag somnar hela tiden. Men sen när det är rast blir jag hur pigg som helst. Rasterna är lugnt bäst på hela dagen! Fast idag blev det ju som det blev.
Sen efter skolan var jag med David och Davve, igen. Fast vi var typ i 10 minuter. Sen skulle Davve hem och så drog David till sin farmor och hälsade på, vi bor ju nästan grannar så ändå ;) Så var vi hos han lite och kollade på nått program hans lilla syster kollade på medans han väntade på mat och sånt där. Sen gick vi hem till mig igen, och han stannade här tills typ 9 nånting. Vi pratade lite och hade det lite så där allmänt trevligt :) Annars just nu sitter jag och lär mig en ny låt på piano jag tycker är fin, hittar ingen stans där jag kan lära mig den. Så jag försöker lära mig den själv , men det går faktiskt rätt bra! ;) Ja det var min dag idag, eller igår. Klockan är över 12 nu.
-
Idag/Imorgon ska jag vara med Ellen, tror vi ska vara nere på stan. Sen kommer jag tvinga henne att vi ska vara hemma hos henne sen. Skriver mer sen om jag inte somnat till filmen jag ska sätta på strax. Annars får vi se var dagen har att bjuda på idag :) puss! /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0