14-01-2012

Mina kläder jag köpte i måndags. En jätte snygg tröja från STIL/ONLY 149:- tror jag den kostade. Och en Grymt snygg jacka från Cubus 499:- och jätte varm dessutom!

Sitter just nu i min säng och lyssnar på musik och ny duschad. Väldigt skönt med helg nu. Har varit jätte trött i skolan varje dag nu för jag ligger efter i sömnen. Men nu så ska jag sova ut, som jag gjorde idag. Väldigt skönt ska jag säga! Har sovit 5-6 timmar varje natt, och då blev det att jag försov mig väldigt mycket dom första dagarna.. Men det ska bli ändring på nästa vecka! Men nu ska jag ner och göra en macka och te till mig, min frukost för idag!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Askliden

Det är väl ingen frukost..:-( kom till mig så får du bättre frukost.

2012-01-16 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0