08.36

Hejsan!
Förlåt för jag inte uppdaterade någonting igår, har varit med folk och sen har jag inte haft någon internet.
I lördags sov jag hemma hos Mikaela, vi gick typ och la oss halv 4 eller något, för vi kollade på King Kong. Haha! Vi hade ingen annan bra film ;) Sen vaknade vi ungefär vid 12-13 nångång. Sen drog jag hem vid 3 ungefär, och när jag kom hem då städade jag mitt rum och badrummet! Bara golvet kvar nu då, men det får jag tvinga bror min att städa ;)
-
Idah börjar vi då 10.30, skönt det! Jag gick upp typ halv, kvart i åtta för jag skulle duscha och nu slipper jag stressa. Väldigt härligt de! Men nu ska jag ner och göra frukost och sedan fixar jag mig och drar till Mikaela så går vi tillsammans till skolan! Skriver mer sen eller så lägger jag upp bild på hur jag ser ut idag om jag hinner :) Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0