You say whaaat?

En osminkad bild på mig jag tog tidigare idag. Tror jag aldrig lagt ut en osminkad förut, men här har ni en i alla fall.

Har precis tagit en dusch, så nu ska jag väl lägga mig och kolla på solsidan eller något. Mysigt det! Fast det skulle varit mysigare med någon bredvid mig.. :/ Efter skolan idag gick jag direkt hem och sånt, orkade inte vara med någon helt enkelt. Annars hade jag varit med Moa, men jag var för trött. Sen har jag haft ont i magen typ hela kvällen, tror det var pannkakorna att det var laktosmjölk i. För er som inte vet är jag laktosintollerant. Nej nu ska jag ner och ta ett glas pärondryck och en macka, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: ton madre

Fin.osminkad med!

2012-02-03 @ 16:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0