wiippwiip

Skriver lite nudå, eftersom jag inte har tyå hunnit dom senaste dagarna. Igår så åkte jag som sagt till Leksand för att kolla på melodifestivalen med mamma. Vi hade inte dom bästa platserna kan jag då säga. Typ längst upp i ett hörn. Snacka om att jag fick höjdskräck ett tag. Spelade in 2 låtar, får se om jag lägger upp båda eller bara den ena. Tar det som går snabbast. Jag tyckte helt klart att Molly var bäst av alla. Men de är ju va jag tyckte, sen gillade jag den dära Förlåt mig eller vad den hette. Fast texten var ju lite konstig.. Sen när det var slut drog vi hem till huset (vi bodde hos mammas kille) och käkade glass och kollade på James Bond.
Idag ska jag vara med Moa, sen ikväll blir det plugg plugg och plugg. Har läxförhör på massor av saker och prov denna vecka. Men det bästa är att det sen är lov på fredag. Mina ska sova här i helgen i alla fall så vi får se vad vi hittar på ;) Sen åker jag nog slalom en gång till, det var så roligt men ändå så läskigt!! Men jag tänker inte åka en backa vad jag vet, en i blåbärsskogen, jag ramlade där och jag landade inte det skönaste. Har fortfarande ont i mina armar och så.
Bilder från helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0