We run the night

Bild från här om dagen + en bra låt.

Sitter just nu och lyssnar på musik, ska nu ner och hänga upp min tvätt sen drar jag mig mot duschen. Imorgon blir det en lång skoldag, orkar verkligen inte!! Vill bara ha lov nu så jag kan sova dagarna långa. Nejdå, men sova ut i alla fall. Ut och fota på dagarna sen vara med kompisar sen. Längtar efter det, eftersom jag ska nog bara vara hemma under lovet om vi inte får något oväntat besök :) Skulle gärna velat åkt till Skåne men det orkar inte pappa tråkigt nog.. Var med Moa idag för övrigt, först var jag hos henne i ungefär en halvtimma, sen åkte jag och pappa och handlade. Behövde lite nya saker och det går ju inte bara att säga till han och så köper han rätt, nejnej ;) I alla fall, sen drog jag tillbaka hem till Moa så då snackade vi lite trevligt och hade det mysigt. Kanske skriver mer strax om jag orkar, alltså efter duschen då ;) Ni får ha det bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0