We live, and we die.

Bild från igår.

Tjenare på er! Idag har jag varit med Olivia, vi var först i noret och köpte dricka. Sen tog vi bussen till stan, kollade på kläder. Jag måste ha ett par jeans jag hittade. Vi fikade och hade det trevligt. När vi hade kommit tillbaka typ till köpcentrumet som det kallas så gick vi till maxi och köpte lite godis sen gick vi till skolan och snackade och lyssnade på musik. Sen kom Ellen och Linn förbi för dom skulle ha träning så då sa vi hej till dom och så. Efter en stund när vi hade setat där ett tag blev det skit kallt och vi orkade inte gå hem. Så vi tog bussen (vääärldens omväg) hem. Haha den är ju ändå gratis nu när det är vasaloppsveckan!! Sen när vi skulle tillbaka till noret eller ja. Så bytte vi inte buss utan stannade kvar, dumma som vi är. Så hamnade vi helt fel och fick lov att hoppa av 3 stationer efter själva ' slutstationen '. Busschaffören var skit surig och ville först inte stanna när vi vela det :o Men nu sitter jag här och har precis ätit. Ska ut nu igen till Olivia, vi ska till min mamma för nu har min bikini kommit!! Snabb leverans är det! Mamma beställde den igår tror jag. :-) Sen får vi se vad vi hittar på, sjukt rolig dag idag i alla fall. Skriver mer senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0