I wont give up.

Bild från igår.

Hej på er! Ligger i sängen just nu, blev hemma idag från skolan. Jag är sjuk som sagt, jag hostar jätte mycket och då det är as jobbigt att vara i skolan . Jag kan knappt tänka då. Vet inte om jag blir hemma imorgon också.. Har fått ont i huvudet och jag tror att jag har feber. Känner mig trött i kroppen och jag känner mig både varm och kall.. Hoppas det går över tlls ikväll. Ska ner och ta en kopp te strax sen bäddar jag ner mig med en film eller något så jag vilar. Annars kanske jag tänker sova en stund. Vet inte, vi får se vad jag orkar med ;-) Men först av allt ska jag skriva klart min låt jag började med igår, det går inge vidare bra med den men jag ska fortsätta ändå! Hörs senare, pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0