taaaacos

Detta åt jag ikväll, fyfan va gott det var! Har inte ätit tacos på as länge!

Förlåt för min dåliga uppdatering, men när jag tänkte blogga för nån timme sen fick min dator damp och ville inte fungera. Sen starta jag om den men då hann jag gå ner och kolla på film med pappa och sen fastnade jag nere vid tvn. Vi kollade på någon film som hette 30 grader i Frebruari, fattade inte så mycket av det faktiskt.. Men nu bloggar jag lite!

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Kände mig dålig idag, hostar och har ont i huvudet. Men det är bättre nu än var det var på dagen. Tog en liten tupplur ett tag. fast det hjälpte inte så värst mycket. Imorgon ska jag nog vara med Ellen, eller jag hoppas det i alla fall. :-) För övrigt så kollar jag på Big Brother, första gången för mig i år! Får se hur det är det här året då :-) Lägger mig rätt tidigt idag känner jag, får se om jag bloggar innan jag drar mig till sängen. Vi får se helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0