städar

Nu är denna snygga bikinin min!

Tjenare på er! Hur mår ni? :-) Själv mår jag underbart! Jag städar nu för tillfället mitt rum, har städat köket idag och dammsugit hela nedervåningen. Stolt över mig själv!  Lägger nog ut bild på mitt rum senare, före och efter bild vetni. Sen får vi se om jag byter bloggdesign sen också. Känner för lite förändringar just nu. Är nöjd hittills med allt. Nu behöver jag bara lägga in allt fint i hyllorna och fixa allt på golvet. (slängde typ ner alla kläder där)

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på hela veckan, det är ju liksom lov nu. Mina kunde inte sova här i helgen, hon fick lov att göra andra saker. Så nu blir jag typ helt ensam i helgen om ingen söt person vill vara med mig. :-/ Skulle nog vara med Ellen i veckan, förmodligen kommer jag sova där då med ;-) Hoppas på det i alla fall. Har nu typ inget mer att berätta, lägger ut bild senare på rummet! Hare bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0