saxviken

Bild från tidigare idag.

Idag har vi varit nere på saxviken med högstadiet och massa andra klasser. För er som inte vet vad det är för något är det att man ska gå en runda ute på isen. Någon kilometer är det nog tror jag. Gick 2 varv, stolt är jag! Fast jag genade lite också, men det var väl ingen som såg det ;) Ångrade att jag gick dom där varven, för nu känner jag mig mycket dåligare. Hostar jätte mycket och mår helt enkelt dåligt. Stannar hemma från skolan imorgon så får jag piggna till mig tills helgen kommer! Vill inte vara sjuk dåju. Så hellre nu än sen.

När vi var klara med varven gick jag Mikaela och Moa ner på stan och fikade och hade det trevligt. Kollade senare på kläder. Ska ner med pappa någon dag och köpa ett par jeans som jag testade idag :-) Trevlans. Kanske slänger iväg ett till inlägg snart, vi får se. Vi hörs! ♥

 


Kommentarer
Postat av: ton madre

Du orkade gå på stan efteråt, det rimmar illa! Bra att du gick två varv. slingan är på 3 km har jag läst! krya på dig nu.

2012-02-09 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0