loveu

två väldigt finfina bilder från ikväll på mig och min bästa vän Moa. Vi ska strax ta upp våra Ben&Jerry's som ligger i frysen för tillfället. De började smälta så vi fick lov att lägga in dom. Sen så ska vi titta på film nu, vet inte direkt vilken med det löser sig ;-)

Tidigare idag var vi hemma hos henne och jag typ somnade i hennes säng ett tag för jag var så himla trött. Älskar hennes säng!! Sen så drog vi hit och var med Jimmy. Annars har det inte hänt så värst mycket idag. Vi sprang in på maxi när det stängde ungefär men vi hann ändå ;-) men jag uppdaterar mera snart, puss


Kommentarer
Postat av: moaaa

HAHA så kommer jag som värsta peddot bakom dig i den andra bilden Xd

2012-02-24 @ 13:45:43
URL: http://armyofawesomeness.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0