blondie

En bild på min nya hårfärg. Färgade det blondare idag. Blev lite misslyckat när jag sköljde ut det först, så när jag hade blåst det och plattat det så fick jag lov att blöta det igen.. Haha.

Idag har det varit skola som vanligt, och vi hade en skit snygg vikare idag också ;) det var ju ett plus med skoldagen! ;) Sen efter skolan var jag med Mina, det ända vi gjorde va och snackade och färgade håret. Roligt iaf, min bästavän. ♥ Imorgon ska vi åka till grönklitt med klassen och hela högstadiet.(ett ställe där man åker slalom, längdskidor, snowboard osv..) Kommer vara as läskigt för jag har aldrig åkt skidor förut. Hoppas det går bra i alla fall. Kommer nog bli roligt! Det dåliga är att det inte kommer vara så bra väder imorgon, men jag ska nog stå ut med det! Moa ska låna ut ett par raggsockor och en halsduk till mig, gullinge det där! Lägger kanske upp ett till inlägg snart, annars får vi höras imorgon så uppdaterar jag mer då. Pussar!


Kommentarer
Postat av: rebecca

använder just nu 35mm 1.8 :) (ett objektiv jag lånar)

2012-02-15 @ 22:44:56
URL: http://nordbergrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0