A smile is the best makeup any girl can wear.

Bara en normalful bild jag hittade i ett album.

Tjenare på er! Skriver lite nu innan jag pallrar in i duschen, haha. Att jag alltid ska skriva just i detta tillfälle ;) Men det är just det att jag kommer ihåg det då. Annars glömmer jag bort det osv. Idag har jag varit med min bästavän Ellen ♥ Vi tog bussen hem till henne och på bussen hade vi det trevligt med lite folk. Sen tog vi sällskap med Elise, Jakob och David hem från bussen. Har aldrig varit där så det var lite nytt för mig ^^ Vi snackade sen hemma hos henne om massa trevliga saker och hade det allmänt roligt. Ska vara med henne mer på lovet, längtar tills dess! Blir nog att först sover jag hos henne och senare hon hos mig. Kommer nog bli så roligt så :) Men i helgen blir det att Mina ska sova här så då ska det bli skoj! Förra gången ruttnade vi bara hela helgen, inte det roligaste om man frågar mig. Hehe, men nu så ska det bli roligt har vi bestämt. Annars får vi hitta på något eller dra till någon person så det blir roligt. Haha. har inte så mycket mer jag kan berätta om. Ni får ha det så bra så uppdaterar jag mera senare efter jag städat lite mer och duschat. Hörs senare, pussar!


Kommentarer
Postat av: Mina

Alltså Malin, Malin, Malin. DU ÄR SÅ IN I HELVETE SNYGG!

Kommer bli en awesome helg! Jag lovar!

2012-02-22 @ 16:36:51
URL: http://miinalindberg.blogg.se/
Postat av: Duvetmoaaa ;)

Du glömde ju bort mig? ;_;



Dissarn </3

2012-02-22 @ 19:06:09
URL: http://armyofawesomeness.tumblr.com/
Postat av: Duvetmoaaa igen..

Och håller med Mina om att du är helt sjukt fin!

2012-02-22 @ 19:06:45
URL: http://armyofawesomeness.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0