you and me ♥

Bild från tidigare idag. Har färgat håret idag, blev inte sån stor skillnad, hade bara en färgförpackning. Men min utväxt blev skiiiit ljus! Synd bara att inte hela håret blev det :-/ Men ska färga det senare nån dag. Ska ha min blonda färg jag längtat efter! Gillar inet den färgen jag har.. fast det blev ju lite ljusare nu ;-)
Jag och Mikaela vaknade vid 11 imorse. Tror vi somnade vid halv 12, skit skönt på ett sätt. För nu sov vi ut!
Sen låg va i sängen och fetade (haha..) ett tag sen låg vi bara där tills kanske 3. Var så trött!! Har annars inte hänt så mycket, vi gick till maxi och pantade burkar och sen köpte jag färg osv. Är på ovanligt bra humör ikväll, jag och Mikaela skrattade jätte mycket på vägen hem. Skit kul hade vi ;-) Men kallt vare, förfrös nog mina fingrar. Gick i alla fall inte att röra dom när jag kom innanför dörren.. Annars just nu för tillfället sitter jag i soffan med Simon och 2 av hans kompisar.

Kommentarer
Postat av: mikaela

VAR DET DÄR DIN FUCKING HÄMD!!?

2012-04-06 @ 23:51:43
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0