yeah

Inköpt för några dagar sen!

 

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! Men jag har inte tänk på bloggen så mycket, har inte heller haft något vettigt att skriva om.  Men nu tänker jag uppdatera massor idag!

Nu skriver jag lite om vad sm har hänt dom senaste dagarna! I fredags var jag med Mikaela, sen kom hon till mig runt 10 och var här ett tag, sen bestämde vi att hon skulle sova här så då hade vi det mysigt och snackade skype och sånt. Igår var jag med Mina ungefär vid 6, då gick vi först hem till mig och var där ett tag. Sen efter någon timme drog vi till Pontus och lodade där i några timmar med några andra. Efter ett tag blev det skit tråkigt så jag och Mina gick hem och la oss i sängen och kollade på film. Där efter somnade vi.. Nu så sitter jag här ensam och ska senare på dagen vara med Mikaela, och henne ska jag vara med tills på tisdag. Imorgon är det valborg och vi har ingen aning om vad vi ska göra, våra planer gick ju helt fel.. :-( Men hoppas vi hittar några att vara med så vi inte blir ensamma! Har inte så mycket mer vettigt att skriva om.. Kommer några inlägg här snart till igen! Håller på att laddar ner massor av roliga saker till min brors photoshop!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??

2012-04-29 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0