You'll never be unforgivable

Två bilder från i måndags.

Hej på er! Hur mår ni? :-) Själv är det sådär, vill inte berätta varför. Idag har jag i alla fall varit nere på stan med min söta vän Mikaela! Vi gick först hem till henne efter skolan, fixade lite och åt lite. Sen gick vi direkt till bussen, på busshållplatsen dampade vi loss lite osv. Haha! Kul var det i alla fall, på bussen träffade vi Moa och Chattis som oxå skulle till stan.

När vi väl hade kommit ner kollade vi lite i affärer, hon skulle egentligen ta hål i ena örat, men hon som skulle göra det gick precis när vi kom dit. Life sucks sometimes! får väl bli nästa vecka tro :-) Jag fick med mig 3 trosor hem, lägger upp bilder på dom imorgon! Hinner inte ta något kort nu. Var nyss och duschade, tränade lite för ca en timme sen. Jag ska bli stark! ;-) Haha. Imorgon ska jag vara med Moa, och så ska vi sova hos antingen henne eller mig. Vi får se, sen ska Mina sova här på lördag då den fjortisen fyller år! Så det blir lite firande då! :-) ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? är du singel då? har du msn kan ja få den isåfall då? ja eller nej? fan vad söt och snygg och under bar vacker du är sötisen med du har så himla under bara ögon med sötisen ju? kan du göra en sak flör mej på din blogg då? ja eller nej? vill du att ja ska sluta komentera din blogg sötisen då? svara nu så ja vet då? svara nu då??



2012-04-22 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0